maandag 22 januari 2018

5 x Gratis

Oeps, het is december en je hebt het druk (wie niet in die maand), je denkt die blog moet maar even wachten en voor je het door hebt is het bijna eind januari en heb je alweer twee maanden niets meer geschreven! Hoewel ik mijzelf niet wil verplichten om met een bepaalde regelmaat te schrijven was dit ook weer niet de bedoeling, sorry lezers!

Afijn, vandaag druk als Koopjesjaagster op pad geweest dus dit wilde ik toch wel weer even met jullie delen. 

Er stonden vandaag maar liefst 5 gratis producten op mijn programma.

Allereerst naar de Coop voor een 3-pak passievruchten. Het gaat hier om een geld terug actie waarvoor je een verpakking met actiesticker nodig hebt. De precieze regels en de andere deelnemende supermarkten vind je hier: https://www.eatme.nl/gratis-passiefruit
Ik ben geen grote fruiteter maar tropisch fruit vind ik vaak wel lekker. Passiefruit heb ik nog nooit gekocht, dus leuk om het eens gratis te kunnen uitproberen.

Vervolgens naar de Blokker waar ik een Bison schimmelreiniger kocht. Ook dit is een 100% geld terug actie. Je moet voor deze actie jezelf eerst registreren. Je krijg dan binnen enkele dagen een mail met de promocode (let op deze belandde bij mij in de spambox) waarna je het product kan kopen en indienen. De code aanvragen kan nog maar tot 31 januari 2018. Het lijkt erop dat je het geld terug kan vragen tot eind februari maar ik kan het niet helemaal duidelijk vinden dus vertrouw daar alsjeblieft niet blind op.
Registreren voor een promocode kan hier: https://bison.responsemanager.eu/nl_nl

Daarna naar de Kruidvat voor gratis Kleenex zakdoekjes. Ik had eerder deze week al een poging gedaan bij een andere vestiging, maar daar bleken ze niet in het assortiment te zitten. Via https://mijnkleenex.nl/waar-knap-jij-van-op kun je een gratis pakje zakdoekjes aanvragen die binnen enkele dagen wordt geleverd samen met een leuk hoesje én een waardebon. Als je de ingevulde waardebon inlevert bij een Kruidvat filiaal kun je een verpakking met 8 pakjes Kleenex balsam óf een verpakking Kleenex balsam tissues meenemen. Je hoeft dus niet eerst te betalen waardoor deze actie ook geschikt is voor mensen die om wat voor reden dan ook niet kunnen of willen deelnemen aan geld terug acties.

Volgende stop was de AH. Ik heb een persoonlijke bonuskaart en afgezien van op mij aangepaste aanbiedingen heeft dat ook als voordeel dat ik af en toe een uitnodiging krijg om een product gratis uit te proberen. Bij het laten scannen van mijn bonuskaart gaat het aankoopbedrag er dan af als persoonlijke bonuskorting. Ook hier geen gedoe met eerst betalen en dan weer terugvragen dus. Dit keer mocht ik een flesje ijsthee van het merk FuzeTea komen ophalen. Het is ijsthee gezoet met stevia. Mijn voorkeur gaat uit naar gewoon suiker, en dus zou ik dit niet snel gekocht hebben, maar op deze manier proberen is altijd leuk. Helaas is dit dus echt persoonlijk en kan je je niet per aanbieding ergens aanmelden ofzo. Uiteraard kun je wél als je dit nog niet hebt een persoonlijke bonuskaart aanvragen/registreren.

Tot slot nog naar de Jumbo voor gratis Queens Ovenvis in saus. Dit betrof wel weer een geld terug actie, alleen de afhandeling ging wat vreemd. Ik heb ze daarom even een berichtje gestuurd en zodra ik reactie heb en weet dat het in orde gaat komen (of nou ja, dat het goed lijkt te komen in ieder geval) met de terugbetaling zal ik die link ook nog hier in dit blogje plaatsen. Gezien het aankoopbedrag van rond de € 3,30 zou ik niet willen dat een van jullie dit dankzij mij koopt en toch niet het geld terug blijkt te krijgen!

Nu klinkt het misschien als een halve wereldreis, maar dat valt gelukkig erg mee. De Coop is vlak bij mij huis en de overige winkels zitten allemaal in 1 en hetzelfde winkelcentrum. Mooi te combineren dus.

Waarde van de vandaag opgehaalde producten samen is € 15,24 toch weer leuk meegenomen!

Ruim € 15 aan producten helemaal gratis.


Maken jullie ook veel gebruik van gratis en geld terug acties? Of hou je het liever gewoon bij aanbiedingen?

2 opmerkingen:

  1. Ik maak zelden gebruik van dit soort aanbiedingen, omdat ik op de een of andere manier mezelf niet tot actie kan zetten om het geld terug te krijgen. Daarvoor moet ik dan toch te veel doen of zo....

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten heb je opgehaald! Ik doe zelf ook graag mee met geld terug acties en probeer nieuwe acties steeds goed bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen