zaterdag 7 september 2013

Sint Maarten en Jumbo

Nee, ik ben niet in de war, ik weet best dat Sint Maarten niet op 11 September maar pas op 11 November is. En dat duurt nog wel even. Hoewel? Nog iets meer dan twee maanden en die zijn voorbij voor je er erg in hebt. Toch was ik er nu nog niet mee bezig, totdat.... ik vanmiddag in de Jumbo liep en snuffelde in de bakken met afgeprijsde spullen. Eén zo'n bak lag namelijk vol met grote zakken gemengd verpakt snoep. Nieuwsgierig keek ik wat zo'n zak dan nu moest kosten en zag tot mijn verbazing dat de prijs nu nog maar vijftig cent was! En dat terwijl de houdbaarheidsdatum nog lang niet in zicht kwam. En dus heb ik mooi een zak meegenomen, voor Sint Maarten. Bij de kassa bleek de originele prijs €3,99 geweest te zijn!

Verder viste ik uit de bakken nog een blikje tropische vruchten, een mondspray voor frisse adem en een pak luxe cruesli. Allemaal voor vijftig cent per stuk wat in alle gevallen een hele stevige korting betekende.

Daarnaast leverde dit bezoek aan deze Jumbo mij dankzij een beschimmelde nectarine weer een groente- en fruit tas op. In dit geval mocht ik zelf de inhoud kiezen zolang het maar maximaal vijf euro waarde had. Ik koos een bak nectarines, een tros bananen, een broccoli en bospenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten