woensdag 1 november 2017

€151,68

Honderdéénenvijftig Euro en Achtenzestig Eurocent. Dat is wat ik sinds mijn allereerste Scoupy deelname op 11 februari 2015 terugbetaald heb gekregen in de Scoupy app. Voor het bestaan van Scoupy deed ik ook al graag aan geld terug acties mee, maar in vergelijking met de 4 tot 6 weken wachttijd voor je je geld terug had van toen is dit echt 'Cashback Heaven'. Binnen enkele uren de goedkeuring en binnen 2 werkdagen je geld weer terug op je rekening. Fantastisch.

Het overgrote deel van de geld terug acties waaraan ik heb deelgenomen zijn 100% cashback acties. Soms doe ik mee aan een actie met een gedeeltelijke terugbetaling, maar dat gaat dan vrijwel altijd om producten die ik al vaker heb gebruikt en mij goed bevallen. Of producten waar ik niet heel kieskeurig mee ben en die je toch nodig hebt zoals toiletpapier. Voor het uitproberen van een nieuw product ben ik meestal niet bereid te betalen. Gratis daarentegen kunnen ze vrijwel alles wel aan mij kwijt. Kan of wil ik het zelf niet gebruiken weet ik er altijd wel iemand anders blij mee te maken.

Soms ben ik trouwens ook maar blij ook dat een product gratis was om te proberen. Een poosje terug kon je de kaasplakken van President gratis proberen. Voor op de hamburger. Nou, ik zal het heel netjes houden: Het was niet geheel onze smaak. Die komen er dus niet meer in.

Een product waar ik toevallig wel iets voor bijbetaalde en achteraf erg goed over te spreken ben is de Parodontax Ultra Clean die je in september via de Scoupy app kon proberen voor € 1,-. Toch een korting van € 3,19 en Parodontax op zich was mij al wel bekend. Ik was toch al op zoek naar een andere tandpasta en dus wilde ik het voor dit geld wel proberen. Hij bevalt mij ontzettend goed moet ik zeggen. Overigens heb ik meteen na het proberen via het account van iemand anders nog een tube aan kunnen schaffen en waren we kort daarna op de 50+ beurs waar er met minitubetjes van deze tandpasta flink royaal werd gesampled. Voorlopig gaat Parodontax aan mij dus nog steeds weinig verdienen.

Al met al ben ik een groot fan van de Scoupy acties. In de app en buiten de app om. Ik doe ook nog steeds gewoon mee met acties die wél een langere doorlooptijd hebben hoor. Al moet ik eerlijk zeggen dat als ik tegenwoordig een formuliertje in moet gaan vullen en de bon daarmee in een envelop naar de brievenbus moet gaan brengen ik me wel iets meer afvraag of ik het die moeite wel waard vind. Je raakt tóch verwend he, met zo'n makkelijke app ;)

De Parodontaxjes die mijn zus en ik verzamelden op de 50+ beurs.
De verzamelde pennen, pepermunt, pleisters en douchegel.
De mini's van Weleda kregen we omdat we een tasje
Weleda producten naar de kraam brachten,
die iemand op het toilet had laten hangen.


Doen jullie vaak mee aan geld-terug-acties? Ga je alleen voor de gratis acties of probeer je ook dingen waarvoor je moet bijbetalen? Wat is het fijnste product wat je op deze manier hebt leren kennen?

4 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi bedrag !
    Ik heb scoupy niet, waarom niet weet ik ook niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je reageert! Haha, als je niet weet waarom níet dan zou ik denken dat er in dit blogje best een paar goede redenen staan waarom wél. Indienen is echt supersimpel en geld snel terug. Ik zou zeggen downloaden (of op de website account aanmaken) maar en kom je dan later nog eens laten weten hoe het jou bevalt? :D

      Verwijderen
  2. Ik doe ook aan scoupy
    Ik heb nog niet zo'n groot bedrag maar zit toch al op 68 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch ook al een héél mooi bedrag. Ga jij ook (bijna) alleen voor de gratis acties? Ik heb je blog trouwens aan mijn lijst toegevoegd!

      Verwijderen