donderdag 20 september 2012

Gratis Pickwick thee

Al een week of twee geleden kwam ik tegen dat je gratis Pickwick thee kon aanvragen. En ach, gratis thee is altijd mooi meegenomen toch. Op de site kon je kiezen uit drie smaken, maar nergens stond dat je móest kiezen en heb dus alle drie aangevraagd.

Vandaag kwamen twee van de drie pakjes binnen en toch mijn verrassing zaten er in elk pakje niet maar één maar zelfs 3 zakjes thee van die smaak. Tot nu toe dus 6 zakjes gratis thee en als mijn derde pakketje ook nog binnen wil komen zelfs 9 in totaal. Toch best wel de moeite waard eigenlijk.

Daarom hier nog even de tip voor wie hem nog niet aangevraagd heeft, je kan dit doen op http://www.pickwick.nl/proefpakket.aspx?ad=hp2

Verder moet ik helaas melden dat we gisteren gezwicht zijn en de verwarming aangezet hebben, de temperatuur in huis was 18 graden geworden en het voelde gewoon koud aan. En ja besparen is prima, maar  het moet allemaal wel leuk zijn en blijven en als we het koud hebben gaat dus gewoon de verwarming aan. Overdag gaat die hier op 19,5 graden en 's nachts draaien we hem terug naar 17,5 graden.


Hoe hoog staat jullie verwarming, als deze aan gaat, overdag? En 's nachts?

6 opmerkingen:

  1. Nou, heel hartelijke dank voor de tip. Ik ben een echte theedrinker. Oow dat is wel erg. Ik heb ook maar alle drie besteld. Staat idd niets vermeld.
    Bij ons hoeft de verwarming helemaal nog niet aan. Het was vandaag overdag 19.9 en nu 19.3.
    Dat zit nog wel even goed. Als de zon maar overdag schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem gisteren ook aan gehad. Het was gewoon ongezellig van de koude…
    Leuk die gratis thee. Ik drink ook altijd pickwick thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben gisteravond voor het eerst de houtkachel aangedaan! Voor 1 oktober gaat hier de verwarming niet aan. Ik maak zoveel mogelijk de houtkachel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kreeg de zakjes 2x3 gisteren ook binnen, drink normaal altijd maar 1 smaak, maar deze wil ik toch ook wel een keer proberen ;-)

    Joh is het al zo koud bij jullie in huis?
    het is hier nog 21 graden zonder cv... nog maar ff houden zo (hoop ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pickwick heeft deze actie vaker gehad. Toch leuk om even wat gratis thee thuis te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gisteren drie verpakkingen binnen gekregen. Alle smaken. Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen